Reklaamkingitusi on turul saadaval kümneid ja sadu tuhandeid – erinevas hinnas, kvaliteedis, disainis jne. Meie klient ei pea ise otsima nn nõela heinakuhjast ning kulutama tunde oma väärtuslikku tööaega sobiva idee leidmiseks. Meie teeme selle töö kliendi eest ise ära ning otsime oma suurest tootevalikust välja kõige säravamad pärlid, mis vastavad konkreetse kliendi konkreetsele vajadusele. Sel viisil oleme kokku hoidnud juba hulgaliselt oma klientide tööaega.


Eeltöö ja kaardistamine

Kõige suurema ajavõidu annab süviti-vaade eeltöö protsessis. Eeltöö on eduka projekti õnnestumiseks üks olulisemaid, kuna see on nagu maja ehitamine: kui vundament saab ikka nõrk, siis ei ole enam oluline kui paksud on seinad või kui tugev on katus… head maja sellest enam ei saa. Selleks, et leida meie suurest tooteportfellist just konkreetsele kliendile sobivad pärlid, oleme välja töötanud spetsiaalse meetodi kliendi vajaduste ja võimaluste täpseks fikseerimiseks. Põhjaliku kaardistamise viivad läbi meie kogemustega projektijuhid, kes on ise selle meetodi väljatöötajad. Projektijuht on orienteeritud maksimaalselt täpsele kaardistamisele kuna mida täpsem on tulemus eeltöö protsessis, seda täpsem on hiljem tulemus. Näiteks üks moodul kaardistamisel keskendub vaid sihtgrupile: mis on keskmine vanus, sugu, positsioon, rahvus jne.


Idee ja toote otsimine

Kui on teada kliendi täpne vajadus ja võimalused, hakkab meeskond otsima tootevalikust kaardistamise tulemusele vastavaid tooteid/ideid või tootegruppe. Selleks töötab projektijuht läbi erinevaid katalooge, andmebaase ning teeb päringuid tarnijatele/tootjatele. Tulemused esitleb projektijuht kliendile koos pildimaterjaliga ning vajadusel ning võimalusel koos füüsilise näidisega kuna füüsiline näidis ütleb rohkem kui 1000 sõna (pilt). Kliendi poolt välja valitud tootest tellime võimalusel just hetkel tarnija/tootja laos olevast partiist kulleriga näidise, et nii klient kui meie ise saaksime veendumuse toote sobivuses ning maandada mitte ootuspärase tulemuse risk.


Logo ja brandimine

Peale sobiva toote leidmist analüüsime kliendi logo ja toote erisustest tulenevaid võimalusi ja piiranguid ning esitleme kliendile erinevad lahendused sümboolika paigutamiseks tootele. Reeglina saab sümboolikat lisada mitme erineva meetodiga: trükk või graveering otse tootele, plaat trükiga või graveeringuga, mis kleebitakse või needitakse tootele, tekstiiltootele siiditrükk või tikand otse tootele, õmmeldav tikandi-embleem  jne. Koostöös kliendiga leiame parima meetodi ettevõtte sümboolika lisamiseks tootele arvestades toodet, sihtgruppi, toote tõenäolist kasutuskeskkonda, toote eeldatavat eluiga jne. Valitud lahenduse visualiseerime kujundusfailina, kus klient näeb toodet koos logoga ehk visuaalset näidist lõpptulemusest.


Teostus ja logistika

Kui on läbitud põhjalik eeltöö, leitud sobiv toode ja sümboolika lisamise viis, algab projekti teostamine. Meie põhitarnijate seas on nii Euroopa suuremad ja vanemad promotoodete tarnijad/tootjad kui ka erinevad partnerid kaug-idast. Olenevalt tootest, tähtajast, riskide juhtimisest jne teostame sümboolika lisamist tootele nii otse tehases/tarnija juures kui ka Eestis kohapeal. Täpne projekti teostusplaan pannakse paika koostöös kliendiga. Kuna oleme tugevalt orienteeritud kliendi rahulolule, siis selleks, et maandada mitte ootuspärase tulemuse risk, teeme alati võimalusel ühe nn lõpptoote-näidise, et nii meie kui ka klient saaks oma silmaga näha ühte tellitud toodet nn valmistootena. Kui näidis teostatakse Eestist väljaspool ehk tarnija või tootja poolt, siis transpordib kuller selle Eestisse. Nii saame veel viimase võimaluse vajadusel korrigeerida sümboolika lisamise detaile enne kui teostatakse sümboolika lisamine kogu tellitud partiile.