Promovision on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis asutati novembris 2005 pakumaks ettevõtetele analüütilisemat partnerlust firmakingituste valimisel täislahendusena. Promovisioni eesmärgiks on tõsta läbi oma lahenduste ettevõtete ja kaubamärkide konkurentsivõimet ning suurendada nende turuosa. Promovisioni põhimõtteks on mitte olla suur vormilt, vaid sisult, kvaliteedilt ja reageerimiskiiruselt – põhinõuded, mille esitab kiirelt muutuv ajastu nii MEILE kui ka turundusele laiemalt.


Vaatame kaugele

 

Promovisioni üks eesmärkidest on pikaajaline pühendunud partnerlus oma klientidega. Seda eesmärki toetavad ka meie väärtused. Kuidas täpemalt?

  • Ei ole orienteeritud toodete müügile vaid kliendi rahulolule läbi rätsepa-tööna valmivate täislahenduste
  • Ei esita koostööplaane lühiajalist perspektiivi silmas pidades (vaid 1 projekt)
  • Ei anna katteta lubadusi
  • Peame kinni tähtaegadest
  • Lahendustes kasutame kauakestva elueaga tooteid (vähemalt keskmise kvaliteediga firmakingitused)
  • Anname garantii oma tööle
  • Kuna juhtub ka kõige parematel, siis teeme kõik endast oleneva, et defektsete toodete esinemisel saaks need kiirelt ja kliendi jaoks võimalikult valutult uutega asendatud.

Tooted

 

Meie valikusse kuulub üle 100 000 toote seega ei ole reaalne kõigi nende toodete reaalajas uuendatud esitlemine kodulehel või mõnel teisel müügiplatvormil. Lisaks toimub portfellis pidev muutus – ühed tooted väljuvad, teised sisenevad valikusse. See ongi põhjus, miks Promovisioni kodulehel ei ole klassikalist tootekataloogi enamlevinud promotoodetest. Oleme seisukohal, et osalise valiku esitlemine piirab klientide valikuvõimalusi ning seeläbi ka vähendaksime võimalust saavutada oma peamist eesmärki – kliendi rahulolu.